Snart söder ut igen

Resan ner till Göteborg var verkligen något ut över det vanliga. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på en vecka, vart så glad och svammlig. Och det är då man tycker om Johanna som mest ;D 
Innan jag for ner dit så var det lite prat om att jag skulle flytta ner till Sanne till hösten. Men efter att ha vart där kände jag att jag nästan måste ner dit. Sanne har sökt massa lägenheter och jag jobb. Ska på jobbintervjuer när jag kommer ner.

Den här dagen då.. Piss väder. Har inte gjort mycket. Frida var förbi en sväng inte mer än så. Funderar på Ripan ikväll, men vette fasen om jag känner något sug. Alkohol blir det iaf inte.

Funderar starkt på att gå ut och knalla en sväng, måste komma ut och man får passa på nu medans det är uppehåll från regnet.


Jag och Camilla en utekvääääll nere i götet.


Jag Camilla och Sanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0