Ska man skratta eller gråta?

Det är nog inte meningen att jag ska gå balen. Min klänning kom idag. vilket är min andra klänningn för att den förra var skit,som den här också är.
Jag förtår verkligen inte. Jag var till Luleå och provade klänningen dom tog måtten och skulle sy in den så den passade mig. Nu när jag fått den har dom tagit en 8 cm för mycket i ryggen så jag  inte kunde stänga den där bak. Dom har sytt in klänningen helt fel så den är jättesne. Man känner hur vriden den är när man har på sig den.
Dom har ju förstört hela min bal om jag inte hittar någon ny och kräver då skadestånd. Hur fan kan man vara så jävla klumpig. Dom ska ju föreställa proffs och kunna sy, men den är helt jävla totalt förstörd.

Så fort jag fick klänningen så ringde vi dit och krävde att dom betalar resan ner dit och hem igen. Så de är tänkt att jag ska åka ner dit igen nu på fredag och sen senast på söndag ska den vara klar så att jag ska kunna ta hem den. Så dom får lämna alla andra klänningar åt sidan. för jag vågar då inte lämna den där igen för att den sen ska komma hem i brevlådan och dessutom 3-2 veckor försenad.



Ja ni ser ju själv. Så där sne som den ser ut på bilden, jag kan lova er så sne är den på också.

Är så jävla arg och ledsen. Detta kommer stå dom dyrt, väldigt dyrt.

Kommentarer
Postat av: Sanne

fyfan vad trist :(

2009-05-11 @ 17:35:37
URL: http://nilssonsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0