Om några timmar bär det av

Imorgon åker jag som sagt till Luleå. Tåget går vid 6 på morgonen och är framme halv 10. Alltså måste jag knata på stan i 2.5 timma innan jag kan kolla klänningar, eftersom att min moster ska med som moraliskt stöd och hon slutar inte förens 12. Jaja finns ju lite affär att kolla i så det ska nog gå bra.

Idag har jag städat mitt rum. Dammtorkat och hela faderittan.  Hunden kom just in och la sig på golvet och gensat har jag hår här inne igen. Hårar nå så jävulskt just nu.

Vet inte riktgit när jag kommer hem. Om de blir lördag eller söndag, det beror helt på klänningen. Hoppas på lördag iaf. Så får ni höra så fort jag kommit hem och jag fann mig något jag kan bära upp. Vilket jag måste göra.

Nu fixa te och slå på en film sen hoppa ner i den nybäddade sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0