Brukar ni fuska på prov?

Redan slut på skoldagen. Fast då har jag ju iofs ett ganska stort arbete som ska vara inlämnat imorgon och de har jag inte gjort så mycket på.

Hade religionsprov idag . haha uusch va dålig jag känner mig, jag råkade fuska lite grann.. Jag la ner mitt häfte med allt som vi hade prov på , på golvet. Sen efter ett tag märker jag att jag faktiskt ser var de står och råkar kolla lite för ofta på de pappret. Ok jag skriver av hela skiten. Nånå de kanskte var lika bra, hade inte pluggat allt för mycket.

Undra om man ska ta sig en smörgås och te till lunch nu sen sätta igång med arbete och sen fara ut och springa ,eller de kanske blir ikväll.

Nånå nu kurrar min mage. Ajökens

Kommentarer
Postat av: Dana

haha fuskis :)

2009-05-20 @ 10:20:54
Postat av: francken

haha, hoppas inte din lärare läser din blogg ;)

2009-05-21 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0