Sån besvikelse

Klänningen kommer skickas tillbaka, så jävla besviken. Färgen var inte alls som på bild, ok det kanske man inte alltid kan förvänta sig men ändå... Fult satt den också. Pappa sa att jag såg ut som dom elaka systrarna i askungen och det håller jag fullständigt med om. Så imorgon åker jag till Luleå för att prova klänning. Mamma och Pappa ska ändå dit så då hänger jag på :)






Sådär såg den ut på deras hemsida. Hur söt som helst




Dra åt pipsvängen.. Såhär ser den alltså ut i verkligheten. Jävla grisrosa,
nä då får det fan vara


Nånå höll helt  på att glömma grease idag . En föreställlning som estet har gjort., Otroligt bra dom är, man blev så glad så :)


Kommentarer
Postat av: Elmina

ja fy fan vilken skillnad på färgen, man ska fan inte beställa klänning då går de åt helvette:(

2009-03-25 @ 12:27:05
Postat av: Sanne

men de ordnade ju sig :D för mig med så nu jävlar!

2009-03-25 @ 21:25:25
URL: http://nilssonsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0