Tisdag

Inte alls lång skoldag, sitter redan hemma. Hade datakunskap kl 8 sen skulle vi och lyssna på nå skit i nån kyrka., Orkade kanppt lyssna på de dom sa, ni ser jag kommer ju inte ens ihåg namnet på kyrkan. Plus att jag inte tror på sånt skit. Jag tror inte på något, jag är ateism.

Idag ska jag göra ej grej., ni lär säkert få se de senare. Fast eftersom att jag inte planerat nått med denna person så vette tusan om de blir av.  Sitter jämt och planerar vad jag ska göra med den och den personen, utan att ens ha talat med dom. Jag är så hiiimla smart.

nånå ska kila och göra en massa nu ,. men titta in sen senare kanske vid 21 tiden så tror jag att ni får se min grej :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaa , jaajust det du åker förnst då : ) Men var rädd om dig ändå, och jag lovar dig att jag ska vara rädd om mig : )

2009-03-31 @ 16:48:15
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0