Absolut en värd kväll

Det är först nu som jag börjat bli människa igen och orkar skriva. Satan vilken kul kväll igår, ångrar inte alls att jag gick ut. På förfesten hos Jonas gick de lite segt för mig, men jag kom igen sen och på ferrum hade jag otroligt kul. 

Efter kl 10 idag på morgonen tog jag mig till Lisa, vi hade det jätte roligt. Jag lägger mig i sängen och somnar, sover väl en 2 timmar. Vaknar till och säger att jag ska vakna nu , men det gick verkligen inte och så gjorde jag några gånger. Under den tiden sitter Lisa framför datorn och tvn och tillslut somnar hon också. Vid 16 så vaknar jag på riktigt och går hem. Några timmar efter så kommer Lisa till mig och vi kollar film och nu sitter jag här. Väntar på att American pie 2 ska börja, dom filmerna kan man aldrig få för mycket av :)













Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en underbar fredag Sahlinan : p

2009-03-23 @ 18:45:03
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0