På världens bästa humör

Jag är så himla glad :D Kanske är det för att det går så bra för alla mina nära? Jag tror det. Mår så himla bra och är glad för deras skull. Är på världens sprattelhumör just nu. Vill bara iväg till Frida och prata ännu mer sommar, guud vilken sommar vi kommer ha ;P

Blev Ferrum igår, men det var lugnt för min del och inte så himla kul.. Fast visst.. jag hade ju Frida med mig så lite bra var de väl.

Ikväll blir det Lisa och mys med te plus en massa prat. Här sitter jag och planerar, egentligen har jag inte ens hört med Lisa om vad hon ska göra ikväll. Men jag pratade med Zakke (Frida) och hon sa att de gick bra och att vi skulle vara hos henne. Ska ta och ringa Lisso och säga att vi kommer så hon är lite fööriiiss.





   Tyckte det var en liten fin bild på mig och Frida. Synd bara att man ska se på Frida att hon är berusad, haha

Kommentarer
Postat av: frida

haha Zakke, är du riktigt frisk?! Och jaa, jag ser verkligen inte stadig ut på bilden.. fy.

2009-03-29 @ 20:59:11
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/
Postat av: francken

attans att jag skulle behöva jobba :/ får se om vi hinner ta det i veckan,beror på mitt praktik-schema :)

2009-03-29 @ 22:26:01
URL: http://francken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0