Morgontrött

Jag var inte uppe med tuppen idag ,hur mycket jag än försökte. Tänkte hinna duscha äta en god frukost och kanske göra mig lite fin, det är ju trots allt fredag idag. Istället vaknar jag nu, för en kvart sen. Det blir att dra på sig kläderna och en mössa mer hinner jag inte, ändå sitter jag här och skriver nu.

Ingen utgång ikväll och på lördag, känns otroligt skööönt. Det var mig evigheter sen jag bara satt och sparade pengar. Så ikväll blir det att mysa med mina vänner. Kanske att vi bakar ihop en god blåbärspaj, vi får se.

Skriver säkert senare idag så titta in då också.

Ajökens


Kommentarer
Postat av: frida

skojjar du eller? Inga medelmåttiga svenner här inte xD

2009-03-20 @ 14:37:16
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0