Måndag

Vilken dag.. Har egentligen inte gjort så jätte myckt men är ändå helt slut nu. Har vart och tränat sen till Stina för att trycka våra snygga kryssnings tröjor, som tog hela 3 timmar.Lite fräsiga dom vart, hoppas jag vågar bära den bara:D Kom nyss från Frida också, vart tvungen att säga hejdå. Hon och Lina åker redan imorgon till Stockholm, eller ja västerås då.  På fredag åker jag , Lisa och Sanne ner och bor hos min farmor och farfar en natt för att sedan kliva på den äckligt roliga båten med bara studenter.

Har just tryckt i mig vitlöksbröd bara för att jag vägrar att bli sjuk och krasslig tills helgen.  Dricka  ett glas C-vitamin också och en good kopp te.

Börjar 8 imorgon, herreguuud hur ska detta gå. Så de blir att lägga sig tidigt, så hejsvej. 





Så här blev min ren som vi tröck på kryssningströjan. Jag själv blev ganska så nöjd med den, tills det var någon som sa att den var ful. Alla hakade på och tillslut var de jag mot dom. Då började mitt självförtroende direkt sjunka, så vette fan om jag vågar bära tröjan.

Kommentarer
Postat av: fridan

haha men johanna då, jag tycker den är hur fin som helst.. Lite knasig, men helt klart snygg! ;)

2009-03-30 @ 22:30:42
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/
Postat av: francken

haha den var ju sjukligt snygg josssihanna :D

2009-03-30 @ 22:37:20
URL: http://francken.blogg.se/
Postat av: Matilda

Johanna den var dödssnygg, klart du ska våga bära den ! Var rädda om er nu sen när ni åker , kom hem hel igen :)

2009-03-30 @ 23:58:40
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0