Igång igen

Tänkte att sitta här och blogga inte är något för mig, därför tog jag bort min förra. Men nu när man sitter här och just har städat sitt rum och inte har någonting att göra (nog för att jag ska hoppa i duschen och sen till frida) så kan de vara skönt att få skriva av sig lite. Frida kanske vill hjälpa mig någon dag att fixa min blogg sådär snyggt som alla andra har, så kanske denna blir kvar längre. Det är ju mycket roligare om man har en snygg sida.

Nånå nu ska jag in i duschen för jag känner hur Ogott jag luktar efter en dag med städ. Frida bjuder på film sen, Saw 5 var det va?

Kommentarer
Postat av: fridan

I will! Knarret ;) Kanske bättre träning än städningen vaa?

2009-03-19 @ 21:15:51
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/
Postat av: sanne

grattis ;D ska länka dig. du måste också länka :p

2009-03-19 @ 21:52:43
URL: http://nilssonsanne.blogg.se/
Postat av: sunna

du ringer väl idag och så styr vi fest!

2009-03-20 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0