en icke så händelserik dag

Idag har jag inte gjort mycket alls.,  Jag och sanne åkte ut till ett ställe för att knata med stavarna för att slippa blickar :D haha. I 45 min gick vi i solen och det var så skönt. Efter det så for jag till skolan för en kort lektion sen hem. Har försökt pluggat till provet imorgon, men det går bara inte, inget går in.

Imorgon blir det att dra en sväng och sola med Stina. Har inte solat på hela vintern och tänkte det kunde vara dags nu. Man vill ju ha en liten fin bränna till balen :) Efter solningen så blir de att  gå hem och tagga upp sig inför kvällen. ja jag vet , nu ska jag ut igen. Men det är löning och nå samegrejjs, så därför.

Ska göra mig en kopp te nu och sätta mig framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0