Imorgon hämtas balklänningen.

Har verkligen vart en jobbig dag, både trött och hungrig. Nu när jag kom hem såg jag att jag har ett paket att hämta ut från posten imorgon, det är min balklänning och jag är såå nervös. Tänk så passar den inte. Den kommer säkert vara för liten, det känns verkligen som så. Kommer verkligen inte våga prova den.. Skulle den inte passa så får de vara, då skiter jag i balen. Känner att jag verkligen inte vill ha någon annan klänning.

Det är mångad idag och det pratas redan om utång ihelg, vilket jävla liv vi har alltså. Sen nästa helg är det studentkryssing, fy satan så kul vi kommer ha.. Är bara en massa studenter från hela Sverige.

Ne nu måste jag dammsuga, är  inte lite hår på mitt golv. Men så är det när man har både katt och hund.



        

Nisse och Ville. Dock är Ville inte så liten nu, det var väl ungefär 4 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0