Andra gången gillt

Nu har jag hittat en klänning och jag är himelens nöjd:) tyvärr fick jag inte med mig den hem nu för att den var tvungen att sys in lite, men om 2 veckor är den här. Säger inte vad de är för färg eller nånting, och de hoppas  jag att mina närmaste som vet inte heller gör, hihi vad jag är ;P

Nå jag är iaf hur trött som helst gått på stan i Luleå hela dagen, men inte hittat ett skit. Antingen har jag blivit helt ointresserad av kläder, men det tror jag inte. Eller så har jag bara skaffat mig en jätte udda och konstig stil?

Och eftersom att det är bal om inte allt för länge så måste man ju börja komma lite i form. Imorgon vid 11 tiden så ska jag och Sanne ut och gå med stavar, så skratta inte om ni ser oss. Jag tycker redan de känns jobbigt att gå med stavar och varför vet jag inte .. Man kanske känner sig så fånig på  nå sätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite tantit med stavar kanske men de ger ju bättre effekt så de ska vi ha :)

2009-03-25 @ 22:05:13
Postat av: Sanne

nu brassar jag innnnn görej färdig

2009-03-26 @ 10:43:39
URL: http://nilssonsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0