Mösspåtagning avklarad, nästa balen

Imorgon är det tisdag och har bara 2 grejer kvar att göra i skolan. Sen ska jag bara dit någon dag och tömma mitt stökiga skåp.

Onsdag är det bal och jag är sjukt nervös. Fårstår inte varför jag valt att gå den, jag känner just nu att jag inte vågar. Klänningen har blivit lite stor i ryggen också så mamma ska sätta sig ner och sy in den imorgon. Vi kör iaf en lite förfest här hemma hos mig innan. 6 par blir vi. Jag går in redan 18.10, fick en himla dålig tid men det är inte så mycket att göra åt. Dom har lovat regn då också, bara de är uppehåll när man ska knata in. Sen styrs det en efterfest på Arran med 300 pers,låter lite lockande va?

Till helgen blir det studentskiva igen. Jag är redan less och de här är ju bara början. Nånå ska iaf till Matilda och grilla på lördagen. Eller blir det kanske fredag?


Mösspåtagningen i fredags var iaf sjukt kul. Orkade hålla igång hela dagen från 09.00 till 04.00. Somnade väl en halv timme hos Sunna, mer hann det inte bli innan det klampa in folk och drog upp en. Men sen piggnade jag till och tur var väl det. Krogen var kul, skit kuuul :)


               

                        Elmina Jag och Frida                                                   






                        Jag och Sanne i järnvägsparken

Kommentarer
Postat av: robin fröström

Då tar jag den kommentaren med glädje :) Grattis till studenten förresten :)



Kram

2009-06-01 @ 22:55:21
URL: http://stilrobin.com
Postat av: sanne

när vi får höra om din asroliga pizzaberättelse? :)

2009-06-02 @ 14:32:02
URL: http://nilssonsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0