Mycket att göra idag

En halvtimme blev det i skolan idag , sen var jag hemma igen. Försökte lägga mig och sova igen, men är för vaken.
Tänkte gå/springa uppför luossabacken nu. Hunden får följa med, springa är det bästa han vet. Förstår inte hur han orkar upp och ner hela tiden, man känner sig inte lite dålig. Blir nog solarium sen, så man inte är alldeles blek imorgon.

Städa måste jag också göra och fixa en massa annat, känner mig inte lite stressad.

Mindre än 2 veckor kvar nu sen är det slut. Till sommaren vet jag inte vad jag ska gör om jag inte får något jobb. Man kan ju som inte göra så mycket utan pengar, eller man kan inte göra nånting. KUL ! Blir väl att följa med mamma och pappa söder ut..

Förra sommaren var så mycket bättre. Jag hade jobb jag for på bilsemester med Johan och hans föräldrar, och vi hade turen att få så himla bra väder just då.



 Haha snyggingar. Jag och Johan iaf nånstans i södra Sverige. Helt slut efter allt bilåkande.

 Håkan Johan och jag i Småland hos Johans morbror.

 Vid Högakusten.


Nu och göra vettiga grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0