Spya, Mmmm...

Idag är det festival. Det gillar vi. Fridas Victor kommer upp till stan också, ska bli roligt att träffa han igen. Otroligt trevlig och lätt kille de där, hon verkar ha träffat rätt.

Vaknade iaf nyss av att jag hör katten göra konstiga läten. Sätter mig upp i sägen och jag skriker nej nej nej .. Pappa undrar utifrån vad som hänt. (Dörren var öppen så , så högt skrek jag inte) Ser ju på han att han håller på att spy och till slut kommer det en liten hög av gräs och annat konstigt och sen knallar han där ifrån så glatt. Det var bara att gå upp och ta bort det och nu sitter jag hära. JAg som tänkte försöka sova länge så jag slipper vänta så länge tills ikväll, haha jaja.

Ska göra mig en frukost nu och sätta mig framför tvn iaf. Så är det att vara arbetssökande.

Kommentarer
Postat av: frida

knall i kanonen ja!

2009-06-27 @ 16:59:16
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0