Dragit på sig en förkylning

Snacka om att antalet besökare har sjunkt.
Denna vecka har jag iaf hunnit vara i Saivo (Stavning), en stuga Sanne har. Det var alltså jag Sanne, Elmina, Johanna Huuva och Elle som for dit måndag kväll till onsdag. Hade mysigt med bastu och en massa. Hann vara förbi Finland också på alko. Har fotat en massa bilder när vi var där. Men datorerna där uppe på ovanvåningen har kraschat och jag kan inte lägga in bilder på min dator. Så dom dyker väl upp nån gång på facebook.

Midsommar var som tänkt att man skulle vara nykter följa med mamma och pappa på middag. Men när jag kommer till Camilla under dagen som skulle bjuda på jordgubbar så hade hon dukat upp så fint med 1 öl åt oss var och sen var det igång.

Sjuk som bara den har jag blivit också, täppt och hosta. Hoppas det blir bättre till Torsdagen då Kirunafestivalen sätter igång. Har inte hunnit vara och köpa biljett men får ta de här imorgon eller på tisdag.

Nu blir det att fortsätta kolla Tolken som jag tittat på under kvällen sen blir det nog en tidig kväll. Dom har lovat superväder imorgon och jag har tänkt  att steka ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0