Vaknat först nu..

P.g.a. att jag fick nattgäster helt plötsligt när jag var på väg i säng. Kusin och Nisse hade vart ute på sväng och skulle kika förbi för att säga hej och surra med mig och mamma. Tyvärr hade mamma hunnit lägga sig. Och dom lika så i min säng och ja.. hela golvet tog dom upp också. Kröp ner under täcket och trodde allvarligt att dom skulle somna sådär, men som tur fick jag iväg dom 1 timme senare då klockan var halv 3.

Jaja det var ju trevligt, man får skratta iaf. Så otroligt roliga :)







Där mår Ville bra



Nu ska jag ut och måla sista dörren sen är garaget så gott som klart. Har hållt på att måla på det ett bra tag, men snart så. Efter det en promenad med mamma och hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0