Nu får det vara nog.

Kände att det tog emot att gå till jobbet redan första gången. Inte mitt typ av jobb, men när man just gått ut skolan så får man ta vad man får. Jag gav det ett försök, men efter att dom gjort bort sig rejält så får det fan vara. Ändrar schemat utan att höra av sig till mig och sen ljuger om att mitt nr inte finns på nummer upplysingen. Det finns både på nummer upplysingen och hitta.se. Plus massa annat skit. Det är att hon ljuger som gör mig så arg och det ska vara en vuxen kvinna.. 

Fortsätter att söka jobb här i stan, tills man vet att man har något nere i Göteborg. Sen blir det att flytta ner i slutet av september. Orkar inte med att bo här uppe längre, är alldeles för tråkigt. Sanne hade nog tyckt att det vart lite trevligt med sällskap i lägenheten sen när hon blir ensam i ett halvår.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Var tänkt att jag skulle med på fest i dag, men eftersom att det är onsdag tänkte jag vara nykter. Men verkar inte bli något alls. Camilla hör inte av sig och jag börjar bli seg och trött. Tar istället med mig mamma ner till trädgårds konsum för att köpa grejer så vi kan köra ihop varmamackor hon och jag, låter lite mer lockande.



Fick för mig att plocka fram mig gamla webcam här i veckan, som jag egentligen borde
skrotat för länge sen. Men eftersom att jag inte gjort det passade jag på att ta en bild nu.
Kvaliten är som den förväntades vara.. Kass!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0