Har nog aldrig haft mjukare fötter

Har nyss tagit ett fotbad och tagit hand om mina fötter så nu är dom suuper lena och mjuka. Innan de så var Frida en sväng här, fikade och pratade en massa. Hade bakat en cheesecake med blåbär och vit choklad så hon ville så gärna komma förbi :)

Hade en kort dag idag, endast 1 lektion. Var på besök hos jehovasvittnen. Satan vilka hjärntvättade människor, jag förstår verkligen inte.

Blir att lägga sig snart för att sedan orka ta sig upp till kl. 08.00 imorgon. Som tur är har jag inte sista lektionen och slutar därför 12.30 isätllet för 18.00. Så det blir nog gymmet en sväng imorgon efter skolan.

På tal om fotbad som jag nämde här i början. Jag skulle behöva fixa min händer och naglar också, men det får jag ta imorgon.Och när jag ändå är påväg så tar vi antiktet också, en mask hade suttit fint. Efter att jag vart i Sthlm och bytt klimat så har min hy också blivit konstig + mina läppar som jag måste smörja in varannan minut. Vad bra då att jag  tycker det är så himla kul att pyssla om mig själv  :)

Nu blir det att krypa ner i sängen, men först ett glas med C-vitamin som jag glömt trycka i mig idag.


Kommentarer
Postat av: Dana

Jävlar vad Noga du är ändå :)hehe

2009-04-08 @ 03:40:33
URL: http://danahalim.blogg.se/
Postat av: Elmina

de är bra johanna man ska ta han om sig själv:P

2009-04-08 @ 11:10:26
Postat av: Anonym

akta jag suger på dina tår ;)

2009-04-08 @ 17:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0