Torsdag

Jag håller på att packa tills imorgon och det verkar som att jag har fått med mig allt. Väskan är inte ens nästan så full som den brukar vara när jag ska resa bort, så jag känner mig lite bra.

Var tidigare idag och på kicks och skulle köpa lite grejjs. När jag väl kommer fram till kassan  och ska betala med kortet så funkar det ej. Jaja men jag går och hämtar ut pengar då tänkte jag . När jag väl sätter in kortet och har skrivit in koden så försvinner mitt kort in i automaten och blir "uppätet". Blev så jävla sur, för jag åker ju till Stockholm imorgon. Jaja jag och mamma for till banken och fixade det och lär väl komma ett nytt kort nästa vecka. Hojja så typiskt att det ska hända något sånt  just när man ska iväg.

Nu hoppa kissen upp och börja knorra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nååå johanana då det kommer bli bra , hoppas att ni nu får det superbra där borta och att du inte glömmer något : )

2009-04-02 @ 19:03:29
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0