Stel som en pinne

Jag vet inte om de är träningsvärk jag sitter med eller om jag bara är spänd. Men min nacke mår iaf inte bra. Jag ber mamma massera lite grann. Men de enda hon gör är att gnälla om sina bowlingtummar som de är så synd om. Vid sånna här tillfällen är Sanne så otroligt bra att ha.

Jag har ångest, sån himla ångest. Tänk så får jag inget sommarjobb. Vad gör jag då? Det går inte att leva en hel sommar utan pengar. Hoppas verkligen dom hör av sig från kebne. Tyckte då jag gjorde ett gott intryck där förra sommaren. Hojja.. denna lågkonjunktur säger jag då bara.

Ne nu ska jag krypa ner i sängen. Ser så lockande ut när katten ligger dära och snarkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0