Sitter i skolan

Har egentligen ingen skola idag , men ändå sitter jag hära.. Har ett arbete jag ska lämna in plus att vi tänkte äta pannkakor . Denna morgonen var det inte jag som ringde och väckte Frida som de brukar vara i sin vanliga ordning. Utan det var hon som ringde mig halv 10, det tror jag hon tyckte var ganska så skönt faktiskt.

Jaja jag och frida sitter och väntar på att Sanne ska komma så vi kan luncha ihop.
Jag tror inte hon riktigt kan de dära med tid. kl 10.00 sa hon att hon är istan på 20 min. Nu är klockan 10.45 och hon är inte i stan än. Ne, skärpning Sanne.

Sen när jag kommer hem så blir de att hoppa i duschen och fixa, för att sedan vid 4-5 tiden åka ut till Jukkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0