Hemma igen..

... efter en  film och prat. Det kändes skönt, inte något bråk alls, vi var inte ens nära.

Jaja idag har jag farit runt överallt. Är helt slut nu och tänkte sova, men först en sak.
Frida ska in på apoteket och jag sitter kvar i bilen och väntar. Efter ett tag skickar hon ett sms där de står att de är lång kö och att jag ska komma in. Jag visste att jag stod på en handikappsparkering men tänkte att detta går fort. När vi kommer ut igen så ser jag en lapplisa (fast denna var en ung kille). Jag springer fram till bilen och...

Han: Jaha det är din bil ?(lät faktiskt glad)
Jag: Jo
Han: Ja du vet väl att det är en handikappsparkering? (lät fortfarande glad)
Jag: Jo, men jag var bara in på apoteket en sväng
Han: Jaja okej, för denna gången då, men kom ihåg tills nästa gång (och fortfarande glad)
Jag: Ja det ska jag göra. Tack så mycket

Ja de va mig den snällaste lapplisan. Men de kanske bara var för att jag var en ung tjej och försökte se sådär söt ut. Hur rutten och grisig jag än var, men de verkade ju funka iaf :)
Jaja, aldrig mer parkera bilen på sånna ställen. Mamma och Pappa skulle aldrig betalat för mig.


                                                   Jag och Lina
Imorgon är det ju valborg och exakt ett år sen denna bilden togs. Är tyvärr den enda bilden jag har sen den kvällen. Iaf, en otroligt värd kväll och hoppas att den imorgon blir minst lika bra.
Ska ut till Matilda och Dennis i Jukkas för att grilla en massa gott och ha supertrevligt. Sen in till stan för att ragga på ferrum.... Nja , okej inte riktigt då men dansa iaf., Är grymt taggad.


Nånå nu sängen. Sov bra


Kommentarer
Postat av: fridan

JAAA de äre. Och vad i helskotta gör jag vaken redan nu?!

2009-04-30 @ 08:59:16
URL: http://zakrissonfridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0